24 augustus - Reisverslag uit Hulst, Nederland van jsfsantiago - WaarBenJij.nu 24 augustus - Reisverslag uit Hulst, Nederland van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

24 augustus

Door: Jan

24 Augustus 2014 | Nederland, Hulst

Nu dan, we zijn er wel klaar voor. Vanavond nog eens een hapje gegeten met de dames bij Abazjoer in Lokeren. Het moment van vertrek is "nakende", morgenvroeg om 09:00 vanaf Zele, en ieder begint het stiekem toch wel een beetje spannend te vinden. Maar het was vanavond in elk geval weer erg gezellig.
Vandaag mijn spullen gepakt, lukt net met 2 fietstassen plus een kleintje. Totale bagage 15 kg, plus 3 drinkbussen van 1 liter en een fiets van 18 kg. Zal toch wel wat zweetdruppeltjes kosten voor dat dit allemaal de Pyreneeën over is.
Freddy heeft de route die we willen volgen gedownload op mijn Falck wandel- en fiets-GPSje. Als dat allemaal werkt zoals het hoort, sturen we het merendeel van onze kaarten terug naar huis vanuit Tours of zo, scheelt weer een kilo.
Enfin, op tijd naar bed en fris beginnen morgen.

• 25 Augustus 2014 - 19:53

Hoi waterratten,
    Hopelijk hebben jullie de eerste kilometers goed verteerd. Jullie zijn alvast ingewijd met het Belgische wijwater. Hopelijk brengt dit jullie geluk bij de rest van jullie trip. We zullen alvast een Zeelse kaars laten branden opdat het beter weer mag worden. Duik vanavond niet te diep in de bar om jullie warm te drinken, maar ga eerder voor een warme ouderwetse thee en duik tijdig onder de warme wol. Groetjes vanuit regenachtig Zele: Stijn, Sylvie en Emiel