Doornik, 25 augustus - Reisverslag uit Hulst, Nederland van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Doornik, 25 augustus - Reisverslag uit Hulst, Nederland van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Doornik, 25 augustus

Door: Jan

25 Augustus 2014 | Nederland, Hulst

Nou de eerste dag zit er op. Vertrokken in Zele om 09.45, hartelijk uitgezwaaid door familie, Sjaak Moens en echtgenote, Trees Adriaansen. Het ging goed, mooi pad langs de Dender voor de eerste 60 km, redelijk droog, 40 natte kms door het glooiende heuvelland van Vlaanderen en 10 errug natte kms naar Kortrijk.
Tegenwind, maar niet al te hinderlijk. Af en toe wat klimmetjes op het laatste stuk waar je toch een beetje je best voor moest doen.
Sjaak en ik hebben het wel druk gehad! We hebben Freddy steeds voor ons uit moeten jagen om er wat tempo in te krijgen....
Nee, flauw, Freddy heeft het allemaal uitstekend voorbereid, goeie gps tracks, en hij leidt het pelotonnetje met veel energie (maar hij is dan ook de jongste).
Mooie stadjes onderweg. Lessines is zonder meer prachtig. Doornik ook, zelfs al is het nat. Hotel Le Cathedral is prima.
Morgen naar St QUentin, weer aardig klimmen zo af en toe, dus nu rusten en slapen!

• 26 Augustus 2014 - 00:49

Beste Santiago fietsers
    Het weer zat niet te best mee vandaag maar ik lees in het eerste dagverslag dat de sfeer goed is en het humeur niet stuk te krijgen.
    Wij kijken al uit naar het volgend verslagje vanuit Saint Quentin.
    Freddy , als uw twee Nederlandse kornuiten het te bont maken laat ze maar eens aan de rekker hangen zoals ze dat in koerstermen zeggen (in Zele). Het beste voor morgen en tot de volgende.
    Rita en Raf vanuit Overmere

• 27 Augustus 2014 - 12:59

We wachten met ongeduld op het verslag van 26 augustus of heeft Freddy al opgegeven?? Een Zelenaar van tendeken met name André

• 27 Augustus 2014 - 14:15

Ik vind het akelig stil heb al 2 dagen niks gelezen zijn jullie s'avonds zo moe?? Nou ik hoor het wel, groeten Wim van Leijden

Tags: h