Zondvloed - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Zondvloed - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Zondvloed

Door: Freddy

27 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Gisteren geen tijd gehad om een verslag te schrijven, omdat we alles moesten drogen.
Vertrek vanuit Doornik (dinsdag) was met behoorlijk wat regen, waardoor glibberige banen .
Aan de grens kregen we waarachtig beter weer, echter dit was tijdelijk.We bezochten de monding van de Schelde ondanks een ware zondvloed,het kon ons toch niet meer geven we waren door en door nat,niets tegen te beginnen.
De banen veranderden in ware modderstromen in van die gele grond,het kwam met grote hoeveelheden bergafwaarts. Schuilen had geen zin en schuilplaatsen waren er bijna niet te vinden , dus maar doorploederen in de pletsende regen tot in St. Quentin, na wat gezoek vonden we ons hotel ,proper , de fietsen mochten we in het eetlokaal !!! zetten in een hoek,dat viel mee.
We hebben S,avonds goed gegeten en een extra fles rode wijn gedronken om ons HEER,kenbaar te maken dat dit hondenweer niet verder kan.
De rit was 117km met toch wat klim werk en gezien de omstandigheden een prestatie.
Vandaag zijn we in Compiegne geland ,een gemakkelijke rit met een hotel pal aan de Somme. Het heeft niet geregend,dus ons HEER heeft het verstaan.
We hebben net geen 80km gedaan ,zwaar bewolkt ,maar droog.Het is nu , was en droogdag .Morgen en overmorgen hebben we twee behoorlijk zware ritjes, dus uitrusten.
We hebben alle drie , alles goed verteerd.
We hebben ons goed.

• 28 Augustus 2014 - 09:00

Blij dat jullie niet verdronken zijn. Niet om jullie jaloers te maken maar Freddy weet dat ik niet lieg als ik bevestig dat we hier in Benalup nog altijd temperaturen hebben boven de 30gr in de schaduw maar ja wij moeten dan ook niet zoveel penitentie doen voor al onze zonden.....

André

• 28 Augustus 2014 - 12:43

Er is blijkbaar iets mis met de "kaart" want volgens de kaart die wordt afgebeeld zitten jullie in Craivagon in Noord Ierland.... vreemde weg naar Santiago

André

• 31 Augustus 2014 - 13:29

Andre heeft gelijk ik dacht ze zijn bij Duinkerken als verstekelingen overgestoken!!
    Verkeerde kaart!!