Overzet boot. - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Overzet boot. - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Overzet boot.

Door: Freddy

Blijf op de hoogte en volg

05 September 2014 | Frankrijk, Montalivet-les-Bains

Vandaag van Saintes naar Montalivet ongeveer 87km gereden en ons met de Ferry over de Gironde laten zetten met een temperatuur van 27 graden, heerlijk.
Mijn twee Hollandse vrienden konden het niet nalaten het Perk-polder-overzet-pontje- gevoel te laten primeren op de overzetboot en hadden zin in erwtensoep met worst en een gehaktbal ,echter het is gewoon met een slap broodje kaas gebleven.Bij het verlaten van de Ferry kwamen ons de geuren tegemoet van de schalen fruit-de -mer.
Verdomme nog aan toe ik had er zo goesting in , echter deze avond gaan we onze meer dan 1000km vieren met fruit-de-mer.
Vandaag langs stranden/duinen en door wouden van zeedennen gereden met zeer mooie rustige fietspaden, een genot met een mooie temperatuur en weinig wind. De laatste dagen hebben we geluk met het weer.
Morgen gaan we naar Archacon toe ( 120km) er was moeilijk een hotel te vinden wegens weekend , het zal meer dan 30 graden worden.
We kunnen berichten dat de sfeer picobello is ( al van bij het begin ) en dat de beentjes hun werk doen met praktisch geen problemen.
Echter het zware werk moet over een aantal dagen nog beginnen, dat realiseren wij ons ook.
Morgenavond zullen we ongeveer halfweg zijn ook iets om te vieren. Bedankt voor voor jullie ondersteuning en toevoegingen?!,/-?!.
Die kaarsjes die we laten branden in de baselieken is voor jullie allen dat kost ons nu al een fortuin maar het is met plezier gedaan.
De groeten,het gaat ons goed ,wij hopen ook met jullie . Ik ,ga nu maar kijken of mijn was al droog is, Freddy

  • 06 September 2014 - 12:44

    :

    Ben eindelijk wel een klein beetje jaloers maar kan me toch troosten met een goed boek, beentjes omhoog en af en toe eens zwemmen. Freddy nog 1 week en mijn persoonlijke ramaddan is voorbij, na 4 weken zonder alcohol en minder eten ben ik al 8 kgr kwijt en dit zonder 1000 km fietsen.......

    Zonnige groetjes en op naar de bergen

    André van tendeken

  • 06 September 2014 - 15:11

    :

    Hallo, goe bezig, viert goed morgen en de moed voor de komende dagen
    zeker kaarsje branden hé
    hier alles goed ook met moen !
    dikke kus patrick, anne, alex ( zit voor de moment in Zagreb) en julie

  • 06 September 2014 - 17:36

    Ank:

    Chapeau hoor mannen! Die fruits de mer is dik verdiend!!
    Ik wou dat ik erbij was, Hmmmm heerlijk!!
    Weer Veel succes en courage voor de komende dagen , maar dat lijkt me geen probleem tot nu toe!

  • 07 September 2014 - 09:22

    :

    Het grote voordeel is denk ik dat je gewoon kunt blijven eten en drinken en er komt geen kilo
    bij met dat fietsen, en het pontje kruiningen - perkpolder ken ik maar al te goed (met de erwtensoep
    en worst!!)
    Het weer is dus nog steeds prima alhoewel 30 graden toch wat aan de warme kant lijkt maar jullie
    flikken dit toch maar
    Nou veel succes straks in de bergen

    Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Montalivet-les-Bains

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2014

Zeer mooie ervaring

29 September 2014

Dat was het dan

26 September 2014

Weer in Hulst

22 September 2014

Aankomst in Compostela

20 September 2014

Palas de Rey

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 9987

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: