Pyreneeën - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Pyreneeën - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Pyreneeën

Door: Sjaak

10 September 2014 | Spanje, Pamplona

Om mee te beginnen een petje af voor Freddy die heeft het gepresteerd om in 2,5 uur de Ibaneta te beklimmen ik geef het je te doen 28 km klimmen naar 1080 meter
Het was weer een schitterende dag waarbij de temperatuur opliep tot 34 graden, dus zweten
Vandaag zijn we veel pelgrims tegen gekomen, te voet of op de mountainbike veel Engelsen, Duitsers maar ook Amerikanen
We zijn inmiddels de Spaanse grens gepasseerd en in Pamplona aan gekomen. Natuurlijk eerst naar de Kathedraal om een stempel en een kaarsje aan te steken
Wat een pracht en praal in deze kerk die al van de 13e eeuw stamt maar zeker de moeite van het bezoeken waard
Ons hotel is midden in de stad nu even bijkomen en straks kijken of we nog een sobere pelgrims maaltijd met een glas wijn kunnen bekomen
Groeten. Sjaak

• 10 September 2014 - 17:41

Proficiat aan de ridders van de fiets. Van Freddy verschiet ik natuurlijk niet, met zijn "slecht" karakter kan hij niet verdragen dat er iemand voor hem eindigt. Zo kennen we hem in alle sporten die hij aanvangt, slechts bij het golven moet hij nog wat blijven oefenen (ha ha ha )

Bienvenido in Espana, geniet van de goede wijn en de lokale keuken in Pamplona en nu aftellen naar Santiago, wanneer is de eindmeet gepland??

Groetjes vanuit Benalup van André

• 10 September 2014 - 17:41

Groetjes vanuit Benalup van André

• 10 September 2014 - 18:38

Trees En Piet Adriaansen:

Respect hoor! Geweldig zo over de bergen, met de auto ging wel. Maar op de fiets, knap hoor. Wel succes verder, we denken vaak aan jullie

• 10 September 2014 - 19:30

Ank:

Weer een geweldige prestatie neergezet mannen en dikke pluim voor Freddie!! vanavond: Estefado de carne de toro en sangre de toro in Pamplona!! groeten Wil & Ank

• 11 September 2014 - 12:38

Geweldig mannen, een hele grote pluim (want veer kan je nu niet kwijt!!)
    Geniet er van en op naar de volgende etappe

Wim van Leijden

• 11 September 2014 - 19:39

Thomas:

Proficiat aan de klimmers en voor het neerzetten van deze puike prestatie. Groeten Thomas