Koninginnerit - Reisverslag uit Sarria, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Koninginnerit - Reisverslag uit Sarria, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Koninginnerit

Door: Sjaak

19 September 2014 | Spanje, Sarria

Na gisteren behoorlijk nat te zijn geweest was natuurlijk de vraag wat doet het weer als we de Cebreiro over moeten gelukkig viel het nogal mee af en toe wat losse spetters maar dat was te verteren. Vandaag was de dag met de meeste hoogtemeters en een 30 km klimmen achter elkaar is niet niks. Gelukkig hebben we alles goed doorstaan af en toe even op de tanden bijten maar dat hoort bij de Camino
Gelukkig was het niet alleen afzien maar ook genieten van het landschap prachtig hier in de bergen alles mooi groen en dorpjes die zo uit de Middeleeuwen geplukt lijken
Ik heb wel veel respect voor alle wandelaars die van over de hele wereld de Camino lopen, jong oud dik dun en de nodige paradijsvogels erbij een schitterende beleving
Morgen komen onze meisjes deze kant uit. We hebben dus weer iets om ons op te verheugen

Groeten vanuit Sarria

• 19 September 2014 - 20:44

Nog even volhouden...jullie zijn aan de laatste loodjes bezig en die wegen doorgaans het zwaarste! Vanaf morgen komen jullie cheerleaders jullie opvrolijken...het zal nog zo vlot gaan dan. Geniet nog van deze laatste dagen en hou het veilig! Groetjes Stijn, Emiel & Sylvie

• 20 September 2014 - 09:48

Jawadde na bijna een maand terug bij de vrouwtjes..... oppassen dat er geen kleine Compostellakes van komen...

Wie zal de eerste zijn aan de eindmeet??

Groetjes

André

• 20 September 2014 - 13:35

Beste Compostela fietsers

Het leed is geleden, de horizon schijnt. Wanneer de doden dronken zijn en pierlala verdwijnt. Dan steken we de loftrompet en ook de dikke draak. En eten 's ...
    Vooral de eerste zin klopt hier zeker.
    Proficiat met jullie prestatie en bedankt voor de verslagen van de belevenissen.
    Mooi om volgen als je daar ook geweest bent.
    Geniet van de laatste dagen die jullie daar nog te wachten staan.

R&R uit Overmere

• 20 September 2014 - 18:35

Het vooruitzicht dat de vrouwtjes op de meet staan te wachten moet jullie toch vleugels geven?
    De laatste loodjes en dan hebben jullie het toch maar geflikt!!
    Succes en lees graag de laatste verslagen
    Groeten Wim van Leijden