Fietstocht naar Santiago de Compostela - Reisverslag uit Hulst, Nederland van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Fietstocht naar Santiago de Compostela - Reisverslag uit Hulst, Nederland van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Fietstocht naar Santiago de Compostela

Door: Jan, Sjaak, Freddy

15 Augustus 2014 | Nederland, Hulst

Nog 10 dagen dan valt het startschot.... Daarnet nog even TV gekeken, de ENECO tour, door de Vlaamse Ardennen. Al die hellinkjes, op de buis ziet het er uit als spielerei, maar toen wij daar een paar weken geleden eens gingen oefenen voor Santiago, tsjonge, jonge, jonge toch! Niet of nauwelijks te behappen op een fietsje. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen in de Pyreneeën, maar ja als we daar zijn hebben we al het een en ander achter de rug. Alles maar nemen "one step at a time".
Zondag komen we nog eens samen met de ploeg en het thuisfront voor de laatste afspraken.
Dinsdag moet ik me nog een keer melden in het ziekenhuis voor een cardioversie om mijn hartritme stoornissen te onderdrukken. Hopelijk gaat dat weer werken, toch wel goed als de motor gewoon vol vermogen kan leveren.

• 24 Augustus 2014 - 22:43

Jaaa, spannend, tis bijna zover: lekker fietsen! Zet m op!
    Lfs, Hester