Aankomst in Compostela - Reisverslag uit Paradela, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Aankomst in Compostela - Reisverslag uit Paradela, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Aankomst in Compostela

Door: Freddy

22 September 2014 | Spanje, Paradela

Eerst en vooral mijn excuses omdat ik gisteren geen verslag heb uitgebracht.
De reden was dat onze vrouwkes ons verwelkomden in een prachtig authentiek plattelands hotelletje ( geregeld door Jan) op een 35 km voor Compostela.
Na bijna een maand weduwschap zijn er vanzelfsprekend en begrijpelijk voornamere dingen te doen dan een verslag schrijven.
We hebben genoten,verhalen verteld en toegelicht ,toepasselijk gedineerd etc.
We zijn inmiddels in Compostela gearriveerd waar onze (trotse) vrouwen ons verwelkomden voor de kathedraal.
We hebben inmiddels onze aflaat verzilverd ,onze rit bezegeld met een toepasselijk diner ,onze fietsen op transport gezet richting thuis.
In 1 woord onze fiets reis was/is een volledig succesverhaal.
We voelen ons nu fitter ( en jonger) dan voor het vetrek( hopen dat onze vrouwen dat ook zullen bevestigen).
Zoals gebruikelijk zal ieder van ons zijn eigen afsluitend , persoonlijk verhaal schrijven in de volgende dagen.
Nu nog wat verder genieten tot donderdag morgen in Compostela
Ter info Jan en Freddy hebben 2305km afgelegd, Sjaak 2380 km waarvan de eerste 75 km met Corry , die ook 75 km kop heeft gereden / getrokken van Breskens naar Zele,

Bedankt voor jullie steun en sympathie
Freddy

• 23 September 2014 - 08:50

Van harte een gemeend en dikke PROFICIAT.

Voor de vrouwtjes is hun "verlof" nu voorbij.

Freddy, we vertrekken vandaag naar Waregem en zullen jullie wel eens bellen.

Goede reis terug en kom maar vlug enkele kilos bij dat je niet wegvliegt van de wind.

Tot binnenkort

André van tendeken

• 23 September 2014 - 22:38

Cor:

Mannen
    Van harte gefeliciteerd.
    Een prachtige tocht volbracht.
    Met je compostolaat op zak is je plaats in de hemel verzekerd.
    Groet,
    Cor

• 24 September 2014 - 14:21

Nog maar eens mijn petje af voor deze geweldige prestatie
    Zeker nadat jullie ook veilig zijn aangekomen want dat is natuurlijk ook heel belangrijk!
    2300 + kilometers is geen kattepis en daarom nogmaals proficiat en geniet nog van
    een paar mooie dagen
    Ook groeten aan de meisjes
    Wim van Leijden

• 24 September 2014 - 16:16

Trouwens ik zat het verslag nog eens te lezen en zag "de fietsen op transport gezet"
    Gaan jullie niet terug fietsen dan???
    (lol) Wim van Leijden

• 24 September 2014 - 19:27

Jan, Freddy en Sjaak,
    van harte proficiat met de perfecte afloop van jullie geweldig en veilig afgesloten fietsavontuur!
    Henny en ik hebben genoten van de verslagen die we gelezen hebben (niet alle).
    Komende tijd horen we wel meer details.
    Hoop dat jullie vrouwen geen kater hebben opgelopen; zo lang op zo'n zadel doet het klokkenspel niet echt goed klinken, vrees ik?
    wel thuis en tot kijk, Rudy

• 25 September 2014 - 06:29

Een dikke proficiat met het afronden van jullie tocht! Het is een opluchting te horen dat jullie veilig en wel op jullie bestemming zijn geraakt! Onze Lieve Heer heeft er een paar reine zieltjes bij! Geniet nog na van de mooie ervaring en veilige retour naar huis.
    Groetjes Stijn, Emiel, Sylvie