Eindelijk - Reisverslag uit Houdan, Frankrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Houdan, Frankrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Jan

29 Augustus 2014 | Frankrijk, Houdan

Eindelijk mooi weer, vanochtend weliswaar nog een buitje, maar daarna zon.....lekker. Wat spullen gekocht bij een bakkertje in Marines, lekker gepicknickt bij een kerkje ergens. Prima, alleen de fles rode wijn ontbrak, maar dat kunnen we ook maar beter zo laten. Het was niet echt ver vandaag, 75 km naar Houdan (daar konden we tenminste overnachten op de manier zoals we dat gewend zijn, 3 eenpersoonskamers in een 3 Sterren hotel) maar toch wel pittig. Veel hellinkjes. 2 - 3 km lang, 5 - 7 % klimmen, na het ontbijt gelijk een kuitenbijter van 10%, toch nogal eens op de tanden moeten bijten. Volgens Freddy hadden we allemaL pyamabenen op het einde van de rit.
Trouwens ook ontdekt dat Freddy niet per se mooie vrouwen nodig heeft om het GPS spoor bijster te raken, maar al bij al marcheert het best goed. Sjaak maakt zich een beetje zorgen dat de kilo's die hij kwijtraakt rond zijn buik er bij zijn benen weer aankomen, maar dat zullen we allemaal wel hebben.
Vandaag de Seine overgestoken, dus weg uit Noord Frankrijk en weg van het slechte weer. morgen een lange rit, 115 km, maar wel tamelijk vlak terrein. Zo meten maar weer een restaurantje zoeken en doen waar we goed in zijn geworden, lekker eten en drinken en goed slapen....

• 29 Augustus 2014 - 22:21

Leuk om jullie te volgen mannen.Volgens mij hebben wij in Marines ook bij dat bakkertje
    lekkere koeken gekocht. Succes verder. Groet Cor

• 30 Augustus 2014 - 08:59

Ank:

Afzien ,maar vooral ook genieten!
    Veel succes weer mannen!
    groeten Wil & Ank

• 30 Augustus 2014 - 09:52

Ja Freddy, ons Hugette zal niet content zijn van al je aandacht voor het vrouwelijk schoon, maar we weten dat je nogal vlug je pedalen (figuurlijk) verliest.

André

Tags: Dag 5