Mirakels zijn echt - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Mirakels zijn echt - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Mirakels zijn echt

Door: Freddy

02 September 2014 | Frankrijk, Tours

Gisteren na aankomen in het hotel en het genieten van een Leffe werd ons leven plots hevig verstoord.
Jan zijn portemonnee was gestolen ,met alle kaarten etc.
Zijn kamer was niettemin afgesloten,de plaatselijke vrouwelijke manager werd doordringend op haar plichten gewezen,dat mens kreeg bijna een beroerte.
De politie werd in stelling gebracht.
Een paar minuten later betreedt Jan zijn kamer en OEPS, alles was terug,wij waren getuige van een echt mirakel.
Echter merkten wij op dat ook De HEER fouten maakt,want hij had de portemonnee ,op een andere plaats terug gedeponneerd ,niet in het zakje met de rits. De manager werd ingelicht ,zij uite de volgende woorden,een wonder is geschied, Jan U was uitverkoren, ALLELULA!
Een getuige: Freddy( ivm met een eventuele heilig verklaring van Jan)

• 02 September 2014 - 14:25

Zijn jullie zeker dat er maar 1 Leffe is gedronken??

André

• 02 September 2014 - 22:12

Tjeetje dat is wel even schrikken, ik zou dat tasje vast op mijn lichaam binden en niet uit het oog verliezen
    Gelukkig goed afgelopen