Warm weekend - Reisverslag uit Castets, Frankrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Warm weekend - Reisverslag uit Castets, Frankrijk van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Warm weekend

Door: Sjaak

07 September 2014 | Frankrijk, Castets

Door problemen met de internet verbinding was er gisteren geen verslag van ons. We zijn door het mooie duin en bosgebied van les Landes gefietst naar Salles toch een 124 km . Onderweg veel slechte fietspaden, een aanslag op het achterwerk maar ja het is zoals het is. We hadden verwacht meer langs de meren te fietsen maar de route ligt daar net iets vandaan. Het was nog even schrikken toen plotseling een poedelnaakte fietser de weg overstak gevolgd dooe een ouder stel lappen en vellen.Gelukkig zijn we nog even naar de oever van het meer van Arcachon gereden wat daar allemaal te zien is was een lust voor het oog.
Vandaag ging het verder naar Castets ook weer 114 Km .
Omstreeks 16.00 uur zijn we in ons hotel aangekomen na weer een warme dag
Voor nu wel te rusten en morgen komt er weer een dag

• 08 September 2014 - 08:46

Proficiat de dagelijkse ritten blijven boven de 100km dat zal in de bergen wel een beetje verminderen maar hopelijk blijft het goede weer jullie vergezellen.

Geniet en drink met mate(n)

André