Feestelijke nacht - Reisverslag uit Nájera, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu Feestelijke nacht - Reisverslag uit Nájera, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

Feestelijke nacht

Door: Sjaak

12 September 2014 | Spanje, Nájera

Wat kan een dorp van een paar honderd inwoners goed feestenDe plaatselijke muziekvereniging bestaande uit een ouder iemand en 6 of 7 kinderen speelden er lustig op los de kinderen zo trots als een aan met 3 K... , prachtig om te zien savonds ging de disco los op ca. 20 m van ons hotel maar om een uur of 4 of 5 hield de herrie op. Er was nog wel een korte onderbreking voor een vuurwerk wat midden in het dorp werd afgeschoten Een korte nachtrust voor ons maar toch wel leuk om een mee te maken.
Door de wijziging van ons hotel hadden we vandaag 7 km te doen maar nu telt voor ons het aantal km niet meer maar wat zit er de km, korte klim of lange klim steil of alleen vals plat.
We hebben vanmorgen een wat langere koffie pauze gemaakt in Logrono de hoofdstad van de Rioja. Vanmiddag nog een vervelende klim van 12 procent over een grindpad was even opletten. We ontmoeten nu ook wat mede pelgrims zoals vanmiddag een jong stel uit Turijn was wel even leuk om wat ervaringen uit te wisselen
Inmiddels begint de maag te knorren dus van hier uit Adios

• 12 September 2014 - 21:36

A Van Waes:

Hallo Sjaak, erg leuk om de verslagen van jullie te lezen. We volgen de tocht!
    Ondanks al het harde werken is er ook genoeg te genieten.
    Knap hoor van jullie! Veel sukses nog en Groetjes voor allen!
    Thuur en Ria

• 13 September 2014 - 09:20

Ja feesten kunnen ze wel in Spanje en inderdaad het begint als we in Belgie gaan slapen.

Even op google maps gekeken en er blijft jullie wel nog een mooie trip voor de boeg tot in Santiago de Compostella, hou er de moed in.

Wanneer is de aankomst gepland ????

Zonnige groeten vanuit Benalup

André van tendeken

• 13 September 2014 - 10:56

Het gaat nog steeds goed mannen
    Zo te lezen blijven jullie dapper doormalen en laat een feest in het dorp niet
    van jullie doel afhouden
    Petje af en hou vol

Wim van Leijden

• 13 September 2014 - 17:57

Hallo Sjaak
    Zo te lezen gaat alles goed, zelfs een feest overslaan moet toch wel pijn doen.
    Jullie hebben nog een mooie route voor de boeg en ook een paar kuiten bijters
    Trap lekker door met de Compostela in zicht. en we missen het buiten Gaats gaan wel heel erg.

Groeten Bram de R