In het klooster - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu In het klooster - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van jsfsantiago - WaarBenJij.nu

In het klooster

Door: Sjaak

15 September 2014 | Spanje, Carrión de los Condes

We werden vanmorgen al vroeg opgeschrikt door geweldige donderslagen en bliksem Het regende hard maar om 8.45 uur konden we toch droog vertrekken voor een mooie fietstocht door een heel uitgestrekt landbouw gebied wat erg dun bevolkt is.
Geen moeilijke zware beklimmingen vandaag maar bij momenten toch een felle tegenwind
Na de middag begon het weer te betrekken maar we hebben het droog gehouden en kwamen vanmiddag om half vier na 93 km fietsen bij ons hotel en wat voor een hotel.
Jan die dt soort dingen meestal organiseert heeft 3 kamers geboekt in het Monastair San Zoilo, 4 sterren en Poussado aan de Camino in Carrion de Los Condes. Na alle goud en zilverwerk gisteren in de Kathedraal van Burgos was het duidelijk dat Piet Hein destijds genoeg heeft achter gelaten om er hier mooie dingen mee te doen en dit klooster is er een van
Groeten vanuit een luxe kamer
Sjaak

• 16 September 2014 - 08:55

Hoe dichter bij het einddoel hoe meer luxe. Het laag druk gebied boven Spanje zou jullie wel nog wat natte dagen kunnen bezorgen, voorzichtig blijven. Zelfs hier in het uiterste zuiden van Andalucia voorspellen ze vandaag en morgen de eerste regen sedert begin mei, we kijken er al naar uit.

Fiets en geniet

André vanuit Benalup Casas Viejas

• 16 September 2014 - 18:02

Cor:

Mannen,
    Het is weer een paar dagen geleden dat ik op de site gekeken had.ik moest dus wat inhalen.
    Wat heb ik weer genoten, alles zo herkenbaar. Het gaat wel lekker vlot nog even volhouden,
    Maar je weet het venijn zit in de staart.
    Succes voor de laatste dagen.
    Groet
    Cor

• 16 September 2014 - 20:45

Geweldig zoals jullie vorderen
    Ik wel heb in de gaten dat er op de logies niet is bezuinigd en dat is maar goed ook
    je moet tenslotte een goede nachtrust hebben en met 15 man in een ruimte lijkt me dat dit
    niet optimaal is
    Waren er nog zusters in het klooster om de vermoeide benen te masseren?

Nou mannen veel succes maar weer en een Zaterdag zal het best leuk worden als de meisjes er zijn!!

Groeten van Wim van Leijden